| Follow || Dashboard |
AINA SI DOBOT
Happy Birthday to me
Friday 25 May 2012 | 10:07 | 0 Talking ?
Assalammualaikumm! Gila ah! Dah berhabuk dah ha blog den! Lama giler tak update! Hm, takde idea ah nak update ape! Tapi hari ni nak cerita pasal birthday aku hari tuuu.





First of all. nak ucapkan berbanyak-banyak terima kasihh kepada semua yg wish birthday akuu 20 May hari tuu. Yg wish dekat Facebook, Twitter or phonee! Terharu sangat2. Hanya Tuhan je mampu balas jasa baik korangg ;D Even, ada jugak sesetengah org yg rapat dgn aku tapi tak wishh! Its okay. Watlek jelah kann :)
Hadiahh? Hmm, takde hadiah punn. Sedih sikit ahh. Just Neka bawak makan Kfc je hari tuu! Terima Kasih <3  Kadang2 aku jealous tngok diorang2 yg dpat hadiah daripada kawan2 dioranggg. Kesian akuuu tak dapatt:'( Hahaha. 

Now, aku dah genap 18 tahunnn! Aku bukan budak kecik lagi dahh! Hahaha. Sempena brthday aku ni, aku harap aku sentiasa dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur, dikurniakan kesihatan yg baik dan bahagia di samping org yg akuu sygg! Aku juga harap aku dapat banggakan parents akuu tak kisahlah dalam apa jua bidang yg aku ceburi *Bapak skema ayat aku woih* K, abaikan! Hiwhiw. Lagi, aku harap aku akan jadi anak yg solehahhhdan bergunaa! Insyaallahh. And and, kekal dengan si diaaaa <3 Amiin. Tu jelah kot ngomong2 nyaa untuk hari ni! Taktau nak burak apo dahhh! Byeeeeee you olsss! Take care :D



Older Post ? Newer Post
The Owner

HELLO peeps. Leave your footsteps. Please respect each other and no harsh word okay sygg. Follow me if you want.Thank You:)

T.H.E.M ♥

 

Tagboard


Credits

Skin By //SuhailaRoslan