| Follow || Dashboard |
AINA SI DOBOT
One year three months ♥
Monday 27 February 2012 | 11:27 | 0 Talking ?
Assalammualaikummm :D


hari ni 28 Februari 2012. Genap dah aku Satu tahun tiga bulann dengan si diaaa. Sumpah aku tak sangka dapat bertahan sampai sekarang nie. Memang banyak dugaan dalam hubungan ni. Kejap gaduh, kejap touching, kejap itu, kejap ini. Tapi akhirnyaa, kitorang still bersama sampai skarangg. euww, aku rasa ayat aku terlalu gedikk. maaf :')

Tepat pukul 12 tgah malam td, OTP dengan diaa. As usual, dia yang call akuu. aku kedekut kredit sikit. Kitorang pakai Celcom xpax tu, so, agak jimat sikit lah kenn. Macam2 kitorang promise. Promise itu, promise nie. Akuu pesan dengan diaa, jangan pernah curang dengan akuu. kalau dia curangg jugakk, dia aku kerat 30 bhagian. tak kira lah sayang ke tak sayang ke. HAHA. aku curang sorang takpee. kah3. jokejoke.

Dia tak kasi aku keluar jalan2 naik motor kalau dia takde. banyak cantik muka dia kann -,-. nak gakk jalan2 berdua-duaan dengan dubut tu. Dia koba dia jealous. Hm, dia boleh pulak keluar jalan2 pagi petang siang malam bila aku takdaa. Err :/ Sabar jelah kann

Hmm, dia kata dia nak belanja cokelatt besok. Tak sabarnyaaa. Cokelat is my feberet okayy. Tak kisah lah gemuk ke ape kee. Ade aku kesah? hoho. Dia suruh aku diet. Tapi aku malas. Kan elokk gomok mcm nie, COMEL kato org (MAAF)

Sorry kalau kata-2 ku ini men-annoyingkan korangg. sorry sangat2 k :)


*balak aku tak handsome mcm balak korang. tapi dia tetap handsome dimata akuu. cewahh (Y)

Khas untuk kau bie : Kau mungkin bukan yang pertama, tapi aku harap kau yang terakhir! Thanks for everything! Kau jaga akuu. Kau buat aku happy. Kau belanja aku mcm2. Kau belanja aku topup semuaa. Kau bawak aku jumpa family kauu. Kau baik even kadang2 kau kejam. Kau suka buat aku ketawa even kadang2 kau selalu buat aku menangis mcm budak kecik hilang ibu. Kau suka cakap aku perasan comel walau hakikatnya aku mmg comel. Kau suka cubit akuuu. Kau suka marah2 akuu and aku benci bila kau tengah marah. Kau kuat tidur, Kalau kau tidur, tidur mati. Bom meletup pun belum tentu kau sedar. Kau malas pergi sekolahh, bila aku membebel baru kau nak pergi sekolahh. Kau gilo, kau mengong, kau jappar semua ea kau laa. Yang penting aku sayang kau, Muhammad Ikhwan Shafiq Zulkepli :D muah muah :*

'I LOVED YOU YESTERDAYY,
I LOVE YOU STILL,
I ALWAYS HAVE, AND
I ALWAYS WILL'

'Love is a moment that lasts FOREVER'

'Every moment that I spent with you is a moment that I treasure'



Older Post ? Newer Post
The Owner

HELLO peeps. Leave your footsteps. Please respect each other and no harsh word okay sygg. Follow me if you want.Thank You:)

T.H.E.M ♥

 

Tagboard


Credits

Skin By //SuhailaRoslan